Alla inlägg under oktober 2012

Av Ina - 31 oktober 2012 22:19

Idag blev det bara 8 timmars jobb;) varit ute i tolg på förskolan och det är riktigt fint:) det är ju höstlov denna veckan så det är inte jätte många barn.

När man kom hem blev det kyckling och oljestekt potatis framför kvarteret skatan. Fint må jag säga! Sedan kollade jag på "det perfekta livet" med p3 Hanna, sjukt kul. Sappade sen över till rosa bandet galan där man fick fälla en liten tår för de som fallit offer för cancern:(

Nu sova, imon förskolan igen!

Av Ina - 30 oktober 2012 22:40

Det blev 12.5h jobb idag. Trött i kropp och huvud.
Lakers förlorade i förlängningen så plockade bara en poäng.

God natt!

Av Ina - 29 oktober 2012 21:38

Ringde till jobbet igår och det var inte så mkt att göra idag så fick ledigt.

Blev en slappe dag med en liten stadstur för att leta skor och jacka utan resultat:( storhandlade samtidigt så gick inte helt lottlös.

Dagen avslutas med körsång och nu ska man sova. Imorgon blir det jobb 7.15-21 med en timmes förflyttning runt halv fyra så här ska sovas många timmar i natt!

Ah hejhej!

Av Ina - 28 oktober 2012 19:09

Nu är vi snart i Alvesta igen efter en helg med skratt, shopping, födelsedagsfirande och massa promenad.

Idag blev det brunch på fotografiska och det var inte fy skam må jag säga. Tog även en tur bland alla foton sedan en promenad genom gamla stan.

Tack för helgen och grattis mamma, 50 år!

Av Ina - 28 oktober 2012 00:52

Ligger nu utslagen i kojen efter ännu en dag i storstaden. Dagen började med hotellfrukost och familjefotografering på båten. Det blev sedan en sväng på stan med shopping och fika på vete katten. Under eftermiddagen drog vi oss mot söder för lite secondhand shopping för att sedan sitta på en restaurang i närmare tre timmar i väntan på musikal.

Jesus christ på Göta lejon var bra men jag måste nog säga att malmö version var snäppet bättre, förmodligen för att operan är mer publikvänlig. Den var bra iaf <3

God natt!

Av Ina - 26 oktober 2012 22:53

Nu ligger man i sin sovkoj på båten:) Chapman it is:) gungar lite men det ska nog gå att sova lite.

Vi kom till Stockholm runt två och efter lite fel gående så hittade vi ut till Skeppsholmen och Chapman där vi ska bo i natt;)

Vi hann gå en sväng i gamla stan och hittade en kanon fin vegetarisk restaurang som gjorde att man blev mätt för ett par dagar framöver;)

Hann shoppa lite också;)

Nu sova, imon shoppa och gå på Jesus Christ superstar:)

Av Ina - 25 oktober 2012 21:19

Ledig dag! Ställde klockan på 8.30 men sov till 10.15 :)

Tvättat, bytt sängkläder, städat och packat så det har känns gött att nu bara kunna sitta och slappa.


Tog en cykeltur för att vakna till lite på eftermiddagen och sen blev det till att köra ner bilen till macken.

det har varit riktigt kallt idag och solen sken under cykelturen men.. när jag varit på ica och kom ut för att cykla hem så hade det blåst upp till halv storm.. hejja! Det var ovanligt skönt att gå in genom dörren hemma och mötas av värme och en trött katt. Den där katten vet inte hur bra han har det eller så är det de han försöker säga hela tiden med ett gnällljud:P <3


Imon åker hela familjen till Stockholm:)

Av Ina - 24 oktober 2012 23:34

Idag har det varit segt hela dagen. Börjar med att sätta klockan på 5.40 för jag tänkte att jag skulle gå en runda innan bussen till jobbet... Men icke! Halvsov och snosade en halvtimme-timme tills Johannes åkte sen var jag så trött i kroppen och tänkte att jag tar en senare buss istället. Efter en stund kände jag att det fick bli bilen till jobbet vilket u efterhand var kanon för jag han både färga syrrans hår och vila mellan jobben.

Lakers förlorade igen.. Inte bra alls!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors så godnatt!

Presentation


Lev livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards