Alla inlägg under september 2012

Av Ina - 30 september 2012 10:52

Nej idag blir det inget jobb:/ ligger i soffan och försöker få kroppen att återhämta sig. Det har varit mkt denna veckan och det var ju ingen höjdare att dra på sig en mega förkylning i måndags:( det hade nästan varit skönare med lite feber för då kan man bara knapra lite Alvedon;)

Katten är rastlös, vad gör man?!

Av Ina - 30 september 2012 00:30

Nu sitter man på bussen, kan kännas tidigt för en lördag men känner att man behöver hem och vila för att orka morgondagen. Trevlig kväll med tvillingkalas och kära återseende av folk man inte träffar varje dag:)

på bussen sitter alla 50+are som varit ute och festat så det är ganska livat men lurarna med musik dämpar ganska mkt:)

Längtar efter sängen men gillar ändå läget!
Ha en underbar kväll alla nattugglor och ni andra!

Av Ina - 29 september 2012 19:27

Nu har man anlänt till "placet to be", pörnies place:)

Matchen var ju seg då de förlorade med 5-1, inte kul...
När jag plockat fram allt så fick ja typ blodtrycksfall så trodde jag skulle dö. Så nu blir det till att ta det lugnt.. Eller? Jobba imon med så lite lugnt blir de nog:)

Nu ska jag vara social:)
Najzz!!!

Av Ina - 29 september 2012 08:59

Vaknade och kände att det här blir en kämpig dag, trött i muskler och huvudet. Men det är bara att hoppa upp och komma igång. Sitter nu och käkar frukost till nyhetsmorgon:) blir väldigt sugen på att åka till Öland på skördefesten men den tiden finns inte den här helgen:/

Idag blir det först att jobba ett par timmar på arenan sen blir det kalas:)
Peppa med en kopp kaffe först!!!

Av Ina - 28 september 2012 22:48

Dags att sova.. Eller försöka iaf. Det bor ganska mkt barnfamiljer med hundar runt om och just nu är de barnaskrik man hör. Katten suckar och jag gäspar, dags att flytta ut på landet?!

God natt alla, imon gäller det att ha nya krafter:
Heja Lakers!!!

Av Ina - 28 september 2012 18:52

Skulle ätit lite ugnsbakad lax som fredagslyx men insåg att jag inte skulle känna någon smak. Istället blev det fil, flingor, tunnbröd och honungsvatten.

Ska jobba hela helgen samt fira tvillingarna så det vore ju skönt om bihålorna kunde kännas lite mindre explosiva!!

Tyson har äntligen tystnat efter hysteriskt jamande efter uppmärksamhet, ligger nu och chillar i mitt knä:) inte bara jag som älskar min lurviga onepeace;) nu ska jag med chilla järnet framför meningslösa program:)

Av Ina - 28 september 2012 08:17

Idag är man sjukt seg i benen efter gårdagskvällens spring plus att förkylningen inte blivit bättre:(. Ny dag nya möjligheter, känns dock som att det är långt kvar till helgen..
Nu blir det till att jobba en sväng på Solviken:)

Inatt har det varit nått fjärrvärme arbete på cykelvägen utanför. Trodde inte man skulle kunna sova med alla blinkande lampor men det gick:)

Av Ina - 27 september 2012 23:28

Nu är man lite seg i benen, jobbat på vida arena ikväll och sprungit massor med mat och grejer hit och dit. Lakers förlorade mot Rögle så stämningen var väl inte på topp. Var uppe en sväng på plan 4, riktigt fin utsikt man har där, det kan jag rekommendera;)

Nu ska jag och Tyson sova, älsklingen är borta till på söndag så sängen känns tom men katten är nöjd:P

God natt!!

Presentation


Lev livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards